Geoblog.pl    MichaW    Podróże    Sri Lanka    Ciężko się wraca do codzienności - bus pełen podróżnych wracajacych z Azji

Ciężko się wraca do codzienności - bus pełen podróżnych wracajacych z Azji

Polska, Łódź
Przejechano 19742 km

I to już koniec:(
Z lotniska do Łodzi znowu wracamy Modlin Busem. I znowu wesoło jest w busie, a to za sprawą bardzo sympatycznych starszych pań wracających z Chin. Pozdrowienia. Może któraś będzie kiedyś czytała tego bloga. Będę zaszczycony mimo tylu błędów;)
Ogromny szacunek dla nich za ten optymizm i werwę. Przemiłe Panie są ponad 20 godzin w podróży a my raptem 15h. A zmęczeni bardziej niż wesołe towarzyszki:)

Mam nadzieję ze komuś przydadzą się informację zamieszczone w tym blogu. Postaram sie jeszcze powrzucać kilka praktycznych informacji, szczególnie o cenach żeby nikt nie dał się za mocno naciągnąć

Sri Lanka to kraj wyjątkowy. Bezpieczny, zielony, uśmiechnięty, pełen życzliwości. Teraz wiem, że jeszcze tam wrócę podobnie jak wielu moich znajomych podróżników.