Geoblog.pl    MichaW    Podróże    Malta    Powrót do domu

Powrót do domu

Polska, Wrocław

Lot powrotny znowu z pełnym kompletem na pokładzie.Wyjście z samolotu i szok jak tu zimno.

Podsumowanie Malty dlaczego rozczarowanie:
Kraj ten we wrześniu przeżywa oblężenie turystów chyba.
Malta jest bardzo drogim krajem w porównaniu z innymi krajami basenu morza śródziemnego:( głównie drogie są hotele.
Mimo drogich hoteli ich standard niestety odbiega od Zach- Europeiskiego:(
Mimo ze jest to Europa to ma się wrażenie jakby się było w Maroku, Tunezji-tak trochę dziko jest...
Mimo ze lubię ciepło to nigdy wcześniej nie byłem w tak gorącym kraju, codziennie słońce paliło, a w nocy temperatura nie spadała poniżej 25st. Dlatego warto się tam wybrać jesienią-październik-listopad lub w miesiącach zimowych ale wtedy sie nie wykąpiemy chyba w morzu.
Pogoda mimo ze męcząca miała też swoje plusy bo morze było ciepłe niesamowicie wiec codziennie można było wskakiwać od razu do wody:)
Nie polecam nigdy więcej rezerwacji hoteli przez booking, niestety po zgłoszeniu braku klimy w pokoju nikt nie zrobił z tym nic:(

A jakieś pozytywy:
Polecam tą wyspę żeby zobaczyć ją raz, tydzień to w zupełności wystarczający czas żeby zwiedzić i obejrzeć wszystko.

Ja byłem, nie żałuje ale drugi raz tam nie wrócę.