Geoblog.pl    MichaW    Podróże    Malta    Pierwsze wrażenie po wylądowaniu na lotnisku Luga

Pierwsze wrażenie po wylądowaniu na lotnisku Luga

Malta
Malta, Saint Julian

Lot wieczorny całkiem znośny mimo 100% obłozenia samolotu, no cóż wszyscy myśleli że to koniec wakacji i już nikt nigdzie nie lata:)
Po wyjściu z samolotu uderzenie ciepła, mimo ze to była noc, co zapowiadało ze jednak będzie tu gorąco...
Transfer lotnisko-hotel zbiorowym busem przez strone resorthoppa
Hotel zabookowany przez booking-po raz kolejny zawiedziony jestem tą stroną
Na lotnisku po wylądowaniu czekaliśmy około godziny na nasz bus, zresztą nie tylko my, hotel okazał się znajdować w najbardziej rozrywkowej dzielnicy wysypy w miejscowości Paceville
Pokój Miał być z klimatyzacją i był jednak częściej nie działającą niż działającą co przy temperaturze 25st w nocy nie dawało snu wogóle
Acha żebym nie zapomniał-hotel nazywa się Sun and Fun, miał być to jeden z najtańzych noclegów w tym czasie z klimą, która jest niezbędna jednak nie dziłała