Geoblog.pl    MichaW    Podróże    Sri Lanka    Colombo - Kandy

Colombo - Kandy

Sri Lanka
Sri Lanka, Kandy

Wsiadamy do pociągu i nagle z dusznej słonecznej pogody robi się rzęsista ulewa, duszność nie łagodnieje. Na szczęście siedzimy już w luksusowym wagoniku i ruszamy do Kandy
Trasa kolejowa Colombo - Kandy uznawana jest ponoś według przewodników za jedna z najbardziej malowniczych. No rzeczywiście widoki są przepiękne a im dalej stolicy tym jest coraz ładniej soczysta zieleń, intensywne kolory kwiatów, owoców, i wzgórza, wąwozy i tunele i wrażenie ze jedziemy ciągle pod górę. Jak tu pięknie!

Wysiadamy w Kandy z naszego klimatyzowanego lux wagonika i znowu to uderzenie powietrza jak z sauny:)
Do Kandy dobijamy już po zmroku. Szybko udajemy się piechotą do naszego hotelu. Cali oblepieni i spoceni po podróży marzymy o jak najszybszym prysznicu.
Nasz hotel to Cafe Aroma Inn, znajduje się około kilometra od dworca kolejowego

Spostrzeżenia i wnioski:
- Warto na początek jechać tym luksusowym pociągiem zwłaszcza po ponad 10 godzinach lotu
-Wychodząc z dworca należy okazać bilet. Bilet pokazuje się wchodząc na peron i z niego schodzą, często wychodząc z dworca bilety są zabierane dlatego trzeba biletu pilnować i nie wyrzucać po wejściu do pociągu.